sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, June 21, 2010

Aku sayang dia #1 ; Nabilah Farhanah yang best




Salam sume, hari ni aku masukkan entry tentang kawan aku; Nabilah. Sebab baru-baru nih dapat award (atas ni) dari Nabilah ..huhu jom terjah blog dia.

Nabilah, ekceli dah lame nak buat entry tentang kau, but tatau bile. Rasa nya ni pon just entry pendek je kot :)

Firstly nak ucap mekasih ribu riban kat kau sebab tercalon menjadi best-fren-forever aku. Aku perasan kehadiran kau dalam hidop aku sejak kita darjah enam. Walaupun aku ada kawan bek lain, tapi time tuh, kau nak kawan ngan aku. So bermulalah episod kita.

Lepas amek Upsr aku tak lagi jumpe kau. Form 1-2-3-4..hatta satu hari, aku dengar berita ade budak baru masuk sekolah SHAMS, rupenya kau..Masa tu aku sangat eksaited untuk berjumpe kau balik. Alhamdulillah kita berjumpa balik. Akrab lagi..study sama-sama, tumpang kereta sama-sama, lepak sama-sama.. Tapi masa tu kau sakit, penat nak jage. Sekarang, suka dengan kesembuhan kau, semoga sentiasa ceria.

Satu lagi je aku minta, tak ada rahsia antara kita. Kalau kau ade problem, just share sama aku, sebab banyak bende kau rahsiakan kat aku.. uuuw...sedih sedih.. Lagi pasal Nabila nih, dia spoting, ramah, cumil..kalau kat sekolah tuh diminati ramai weyh ..aku pon numpang suke.. Moge kita dua sukses.. kau berjaya di Maktab ..Aku berjaya di sini :)

Pastu kau punye entry dalam blog mesti tak tinggal nama aku. Sayang bella muah muah muahh ..

2 comments:

nabilahfarhanah said...

naeilah!..cm tukr gmbr aku...buruk kottt...arghh!!..but thankz alot for daaa post!..

weyh,aku tnye ko,kalo org tag nk wat cmne?

Sha-na.Szied said...

huhu

x pe la k..

memori tuhh

hehe

--------

kalo orang tag, ko copy tag tuh balik..sume, pastu paste kt NEW POST..

pastu padam tulisan orang tuh, jawap soalan tu ikut jawapan kau.. :)