Forever Young

Peluang Kedua, Salji is come back !!
Friday, February 11, 2011 . 8 word(s) .
30hb

Meneruskan perjalanan ke Ifrane, untuk cari banjaran salji yang memutih.. Di Malaysia sibuk banjir air, di Ifrane banjir salji~ Woha!! Cameo bergerak 7.30am. Sampai di Michilfeyn, Ifrane pukul 9.30 pagi. Amek gambar berdas-das.. :) Sangat wow la. Sebab masa kami datang tu, salji turun lebat !!



Berhenti di setiap perhentian untuk melihat salji yang turun macam hujan tu.. Pada tahun ni bentuk salji berubah.. Mungkin bentuk emping salji berubah mengikut tempat dan time.

Kalau tahun lepas di Marrakech, emping salji berbentuk hexagon.


Tahun ini di Ifrane, emping salji berbentuk jarum-jarum tajam.


Habes main salji (salji sebenarnya tak main sangat sebab kat gunung tuh salji nipis je.. kene mendaki baru dapat salji hehe..) kami cameo pun turun ke Azrou.. kawasan bandar Ifrane yang memang macam Switzerland or Eropah la :) Cuba tengok kawasan ni , eropah tak??

Bersyukur sangat dapat sampai ke situ......... Keterujaan memang tinggi ! Turun pukul 2.40pm. Singgah solat sebentar dan Allahuakbar......

Sourvenir yang ada..Murah tapi cantik :) Rantai..



Antara video yang ada. Haha, aku meluncur.. Jangan gelak ya.. Sebab belum ada skil nak meluncur...


video

Labels: , ,



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


.:: waiting 4 a call ::.