sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, September 5, 2009

EXPERIMENT PERTAMA

Pada saat ini 2.00am tercipta satu lg blog yang di sign up setelah berjuta-juta blog sudah diestablishkan. Hurm, betul ke bahasa inggeris aku tuh? Watever pon aku try untuk use dat international language. Ouh, firstly, aku btul² nk minta maaf if aku gune "Bahase Rojak", sbbnye aku macam bajet nk speaking as minah dr London but..hehe try je dulu. ;)

Aku mengSign Up blog nih pon secara x sengaja. Nafsu nk sgt berblogging like others, like my sis n my bro. Yeah, skng nih hati aku nk mencoret seswatu..untuk dijadikan sbgi bahan experimen for da first time im using this blog.

Erk! its too late tonite. I hv to go now.. Creepy sound from the window!!! arrrghh...

No comments: