sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, September 12, 2009

ENGLIS TUTORIAL VS LEPAK-ING AT TERM

11.30 am: Penat sungguh! nape la tiap hari aku perlu mengantuk begini??

Sebabnye >> ko telah berblogging hingga pagi subuh tnpa tidur..mata tu pun nak rehat gak. ni x, after sahur je, ko seakan-akan merasakan katil menjemput ko . Jemput g mane? Alam mimpi..

Bangun la Naeila!!! Hari nih kan ade registerati0n englis class ngn Aina. Ko kan nk power english, like minah London..Mungkin aku perlukan sedikit makanan jiwa..Oh! Rupenye dah jarang aku bace Quran, pasal tuh la jd malas je..(urggh! out off topik nih!) Ok. aku pun terus mandi lalu mencari pakaian yg seswai untuk di interview masuk english class.

Car-pooling wif Aina n sampai di Eastern Green. BBC english center (x brape pasti nama company tuh)..Mr. Sharon yg hensem tlh menjemput aku duduk. Aina pun duduk. Kami diberi Test 10 quest to test our grammar. Eleh, igt aku xreti ker..hehe padahal mmg lame dah x revise subjek english nih. then dah cyap, org tuh pun correct paper kitowang. Wao!! See! the result is ..

Naeila 8/10 ; Aina 6/10. huhu!! Syukur. Padahal dunno pe yg ku tulis² ntah.

Lalu, selepas itu kami discuzz about da class, die pun tye probs kitorang..n menyatakan yuran class. OMG! RM 1880?! No no no..even my mom dont care bout the fees, but diz is too much! Err..PAstu u know wat, kitorang terikat dgn perjanjian clazz itu yg akan dibuat slma ONE YEAR. oh tidak! aku akn fly nti. So mintak sebulan je. not setahun..dizcuz n dicuz last² aku n Aina decide x nak join that BBC claz.

1- x der MASE.
2- bayaran mahal agaknye
3- all of them chinese ma..slenge ckp pon chinese. cth: tandas (tantas). sekurang² (sekuwang²).
4- claz dbuat time org bukak poser n terawih (x kesah pon , sbb ade mase laen..huhu)

Sedih sgt x dpt join english class tuh. Rasenye aku mst expert lps join tht class! b4 balik, i got 1 sms from PLKN DIANA 2. "Naeilah, aku ade kat term. Jom la klo nk Jumpe"

Wao! Hepy nye dpt jumpe puteri gunung ledang tuhh haha! sahabat kamceng kt plkn. *wink* then, ayah Aina sent aku sampai dpn pintu Terminal One.

Masuk term, sms Diana, cari. Rupe² nye die p tgk wayang. Err. Another 40mins to wait for her. Lalu, aku menghabiskan mase dgn membeli yg x patut. Comic. Brooch. Raye Card. n then pergi Solat. Alhamdulillah, x der la aku terponteng nti..Al-maklumlah..masuk shoping complex tuh mst byk Syaitan. hehe :D

dah kul 2.15. aku di popular. Diana tegur..NAEILAH..!! Urghhh rindunye kt ko!! erm last² aku bukan lepak ngn Diana je..Bahkan aku lepak kt term ngn diana, shima, abg shima, n jejaka misteri haha!! Kami masuk ke K.J and maen kete gune token. uikssss...Rahsia ni!! Yang penting, heppy sgt.. sbb dpt kenal kawan baru, n abg shima drive smpai Ampangan lalu menghantar aku pulang. Thx! Hari nih best..

p/s: Alamak!! x call Mr. Sharon..nk cancel clazz xP

will cont later...ngatowk

No comments: