sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, July 26, 2010

Oh no sebulan!

Salam semua reader terbuka dan tersilent ;)

Lihat! Sudah sebulan aku tidak mencoret dan menconteng dinding blog ni. Bulan tujuh kali ini menyaksikan satu lagi pengembaraan aku di bumi Morocco ini. Aku sangat sibuk pada bulan ini. Aku merasakan sebulan aku tak mencoret. Rupanya baru 3 minggu hehe (-_-")

Bulan ni memang fully kami bercuti. Tapi masa cuti ini telah dipenuhi secara total dengan program persatuan dan program sendiri yang melibatkan pengeluaran duit simpanan dalam bank HSBC ku dan bank Maroc aku. Duit keluar macam air weyh..Rasanya bulan nih sahaja aku telah mencucuk perut mesin ATM sebanyak 6x. Erk! Mesej-mesej dari bank HSBC terus masuk ke peti inbox mak. Mak wondering. Ape yang anak dia tengah buat kat sni... haha..sesungguhnya aku tidak berjoli..~

Mari sama-sama tengok jadual ketat aku :

9/7 kenitra (mesyuarat nuqoba') SELESAI
11/7 rabat (majlis konvokesenyen) SELESAI
12/7 casa (tasjil / haflah jami3ah) SELESAI
12/7 mohammedia (relax) SELESAI
13/7 kenitra (mesyuarat agung PMMM) SELESAI
15/7 mohammedia (relax) SELESAI
17/7 rabat (haflah PRM) SELESAI
19/7 rabat (tajdid minhah) SELESAI

19/7 mohammedia (relax) SELESAI

21/7 fes (bercuti) SELESAI

23/7 rabat (haflah najah) SELESAI

24/7 mohammedia (relax) ON THE WAY

29/7 mesir-malaysia (bercuti) COMING SOON !! ♥ ♥



Banyak kan? Kalau dilihat, banyak perjalanan ulang alik dari Mohammedia ke tempat lain. Ulang alik menaiki train, memang pengangkutan utama di negara ni. Duit pun
LUMAYAN~ heeee..Perbelanjaan rasa cam nak senaraikan jugak je.. ahh takpayah lah!
Kaya sangat hehe ............


_+* mahu belajar banyak bahasa *+_

1 comment:

hana szied said...

eley...cm nk blagak la plak..haha..=p