Forever Young

KUIH RAYA ; TART NENAS & ALMOND LONDON
Thursday, July 8, 2010 . 13 word(s) .
Salam semua, sekarang bulan REJAB kan kawan-kawan. Bulan depan SYAABAN, dan the next month is RAMADHAN, berikutnya SYAWAL. huhu.. Maknanya kita sudah hampir kepada puasa dan raya. Hampir ke? Belum lagi.. Tapi cuma nak buat entry tentang kuih raya hari ni.

klik gambar supaya mata boleh nampak jelas

Sebab baru-baru nih, tengok LIVEFEEDJIT orang-orang yang datang ke blog nih, sume nya untuk mencari resipi kuih tart, seperti yang aku entry kan di sni. Ni belum lagi puasa, haih..~


Dan aku ingin mintak maaf sebab video yang dipaparkan tidak menjadi, mungkin sebab dah lama. Mungkin ramai orang yang berebut-rebut untuk mencari resipi rahsia untuk membuat kuih tart yang sedap. huhu. So hari ini, insya Allah vdeo nih leh dibuka, dan korang boleh lah lihat sedikit gambar, tapi bukan resipinya. Kerana resipi adalah rahsia. hahah!



Video Kuih Tart Nasta & Almond London, Layannn...





Tengok Almond ni, salutan coklat yang tak penuh. Even aku tengok kat link nih, murah tapi coklat tak penuh.


Tart nih pun sama, inti nenas ciput jek. So jom beli tart nasta mak aku. hehe

Ramai orang buat tart macam ni, macam selera! Korang pon selalu makan tart yang ni kan? Mak aku punya, bukan camni, tapi lagi sedap hehe . Jom cuba, anda MAMPU MENGUBAHNYA!


Kuih tart dan Almond yang mak aku buat nih, lain tau daripada orang lain buat. Ni best punya.. kalau makan mesti nak lagi. Tak caya? Sila cuba dulu~


Untuk resipi, mungkin aku entrykan lain hari, lepas balik Malaysia lah yer..oke, kalau nak resipi sebenar, sila hubungi.


TART NASTA
RM 28
ALMOND LONDON
RM 32

50 ++ keping =680 gram

Pn. Maimunah Hj. Lasim
013-3942361
Seremban, Negeri Sembilan.




Labels: ,



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


.:: waiting 4 a call ::.