sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, December 12, 2010

Hilangkan rindu kepada orang Malaysia; Tawaran Panazz !

Merujuk blog ini


Salam semua !! Aku ada berita gembira buat mahasiswa/wi yang belajar di oversea. Apa dia?
Erm, jom kita terjah..

Masa 17 November hari tu, bunyik esemes ..

Nikmati PGGLN & SMS TANPA HAD ke semua no. Celcom hingga 11.59mlm @RM2/sehari! Utk melanggan, taip YESRM2 ke 22188. T&S http://beliamuda.com/2010/11/celcom-rm2-bundle-service/


Amacam...? Aku bila baca esemes uh macam tak percaya jerk?? Terbeliak jugak mata nih, namun aku abaikan saje...Tapi lepas jek aku jalan-jalan kat umah 14, adik junior bagitau tentang perkara nih, yang sememang nya RM2 sahaja ditolak dalam sehari, gunalah banyak mana pon !!! WOW !!!!!!!


Aku baru test tadi, pantas menaip YESRM2 tuh, lalu...... direspon,


T.Kasih! Nikmati PANGGILAN & SMS TANPA HAD ke semua nombor Celcom dr SEKARANG hingga 11.59mlm HARI INI. RM2 telah ditolak dari akaun anda.


Huhuhu.. Rasa heppy sangat, barulah ini dipanggil Celcom yang pemurah tak cekik duit mak aku sebab nak topupkan aku dari Malaysia.. Wah, selama 2 bulan aku da tak call BFF aku, sekarang.. Ha, orang Malaysia kot penat nk jawab aku nye call.. Padan muka ;)

Setelah diselidik tawaran ganjaran apakah ini, baru aku tahu..ia dinamakan

"CELCOM RM2 BUNDLE SERVICE"


Untuk orang Morocco, jangan lupa gunalah Xpax, UOX, SOX untuk mendapat ganjaran istimewa dari Celcom ! Dan untuk topup, jangan risau, PMMM kan ade jual .. What you give you get back :) Lagi satu, aku rasa guna Celcom lagi untung instead of guna Lowrate or Action Voip.. Sekadar kita nak calling-calling orang Malaysia.. So, think wisely !

Dah, stop la, nak kol BFF yang ke 3 pulak .. Yey, alhamdulillah 3la kulli hal ..wa nikmah.

***
P.s ~ Sape-sape yang takde no Malaysia, tapi nak call orang yang dirindui, Jomlah pinjam hp aku, aku tengah bermurah hati ni ..

1 comment:

Unknown said...

wow best.. :)