sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, March 14, 2010

Tahniah adik-adikku :D

Assalamualaikum warahmatullah.Selawat dan salam atas junjungan para nabi.


ALF MABRUK ILAIK YA UKHT..!!

Result Sijil Pelajaran Malaysia baru keluar 11 March lalu. Aku resah dan gelisah je menuggu keputusan dari Malaysia. Adik-adikku amek SPM 2009. Mane tak risau ade dua orang adik aku yang amek SPM. Hana & Hisham (kembar tak serupa) . Tak lupa jugak sejuta tahniah buat semua budak SPM 2009 yang telah berjaya, dan yang tak berapa berjaya pon tahniah sebab dah menamatkan persekolahan heheh.. (:

****
Angah rasa happy ntuk ko। Bukan kerana angah yang selalu berdoa ntuk ko, tapi berkat kegigihan kau dan doa kau, doa mak, doa orang di sekelilingmu! Alhamdulillah Kau heppy x?!
hihik..dikesempatan nih.. buatlah wishing list kat mak..Ape yang kau nak..Mesti dapat kot..hehe
Angah tak mampu nak belikan kau hadiah mahal-mahal cuma doa kesejahteraan dapat mengiringi kau.. Chewahh! atau kau kasi wishing list tu kat abah sebab tak yakin lah mak nak bagi kau macam-macam hihi..(sebab mak tak suka anaknya bermewah-mewah)

Angah doakan kau sentiasa dalam kerajinan untuk belajar. Dan semoga kau dapat melanjutkan pelajaran dalam bidang agama, kemudian dapat fly sama-sama ngan angah..! Alangkah gumbiranya..dapat merantau di bumi anbiyak..Sekian buatmu adik. Sukses!!

****
untuk Abangcik, angah heppy untuk kau jugak. Tahniah ! Angah doakan agar kau sentiasa dalam perlindungan Allah. Hope kau dapat masuk institusi yang bagus, dan melanjutkan pelajaran dalam bidangmu..Ingat mak selalu..Dia yang banyak berkorban untukmu, abgcik .

With Love,
ANgaH


3 comments:

FdausAmad said...

Sis,
cool..

hana szied said...

bengot la ko...huhuhu

hana szied said...

abgcik rambut rebondiiing

angah krentenggggggg.... mameee slurppppppp
hoi...