Forever Young

Suasana Komuniti Turkey
Monday, March 22, 2010 . 10 word(s) .
Salam sumer. Baru-baru nih, ops..3 hari lepas aku dan kawan-kawan syik dok lepak ngan budak Turki. Best..Diorang memamg baik. Tak pilih bulu. Yerlah diorang cun kawan ngan orang macam aku yang biasa-biasa je.. hehe

Hari Jumaat, tak de kelas kat jami3ah (universiti). So, kami bertolak pagi. Sampai aje umah dowang, perhhh! Macam masok umah banglo tak hingat punyaaa..Aku rasa nak je pindah umah cepat-cepat. Tapi duit sewa memang mantap la kann.. haih..!! Sarapan orang Turki nih kawan-kawan, macam sarapan orang DIET. Kenyang la jugak (buat-buat) hehe..




Sabtu pula, aku dan kawan-kawan meneruskan perjalanan ke rumah Turki yang lain. Kali nih datang pada waktu tengah hari. Lunch.. Ehem, tak sabar nak merasai makanan Turki. Semalam tuh makan kt Malaysia dah boleh dapat. hehe.. Ha!! Ni lah makanan yang ditunggu-tunggu. Dinamakan M A Q L U B A H. Sedap jugak sebab ade unsur diet dan protein. Kalau setiap hari aku tinggal ngan budak Turki, mesti aku dah kurus. Cett!



Hari Ahad. Aku macam malas nak join lagi. Banyak tau keje belum setel. Sebenarnya nak menghadap laptop hehe .. Tapi aku gagahkan juga disebabkan aku fikir kami semua ibarat keluarga. Mereka banyak bantu kami pelajar Malaysia. So tak leh la wat muka sombong kan?? Orang dah ajak, rezeki makan jangan ditolak~ Hari ahad tu, kami datang ke sekolah khas pelajar Turki. Mohamad Al-Fateh School. Privet school. Dowang ajak kitowang kali nih sebab ade wat macam sukaneka antara diorang. Ala, sebenarnya tak pon.. hehe.




Woh..beshnya pergi masok komuniti Turki! What i love about them:

-Wajah cantik, suma orang cantik
-Dowang sume ade baju coat labuh, memang baju tradisi
-Tudung yang colourful
-Dowang baik hati, kitorang pon =p


Labels: ,



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


.:: waiting 4 a call ::.