sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, April 15, 2010

DUA minggu dalam kepompong -BORED!


Salam semua (T_T)

Hari ni barulah dapat buka blogspot. Sebelum ni dah hampir 2 minggu, blogspot tidak dapat dibuka. Aku tak tahu apa sebab semua nih berlaku. Blogspot macam chipsmore. Bukan sahaja blogspot, malah wordpress, dan segala bentuk blog tidak dapat dibuka..M E L A I N K A N url seperti domain name. Blog macam tu boleh la bukak.

Cth: cisdel.com ; ariffshah.com ; justkhai.com

Sebab server low ker kat sini? Sebab connection ker..? Sebab kerajaan Morocco ni melarang aku bukak blog ke?? Boring aw..Aku pon pening! Nak kate blog rosak tak pulak..hissh.. Orang Malaysia dapat jek bukak blog, orang Shieffield dapat jek bukak blog, orang London dapat jek bukak blog, orang-orang sume dapat jek bukak blog..waaaaaaaaa aku jeles..

So aku nak mintak maaf kepada semua pembaca (ceh, macam ramai pembaca..)..Means, sape yang termasuk ke blog ni dan membaca, sebab aku tidak dapat nak update. Sedih tau. Nak blogjogging pon tak dapat.. sebab tuh baru-baru ni tak ramai pon yang walking-walking ke blog aku.. Takper lah. Aku rasa pon sekarang ni blog dah nyorok balik.. tak dapat nak usha lagi ke blog orang..
Wuaaaaa..

Korang tau tak kenapa yer?? ariffshah, mane tau boleh tolong ker..???

No comments: