sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, February 9, 2010

KEMBALI MALAYSIA

Tadi baru nak melelapkan mata. Baru pukol 2.30ptg. Aku nak tido. Penat. Sebab baru balik jami3ah, tasjil semester 2 . Baru jek landing atas katil, tit tit tit ... sms dari Malaysia masuk.

" Angah kol mak"

Aku tak senang dengan sms tuh. Lalu dengan lemah terus melangkah membuka lappy dan terus dail nombor mak, for all information aku gune LowRateVoip. As a student, gune ni murah sikit kalau nak kol Malaysia.

Dah salam dan hello, mak cakap..Baliklah Malaysia cuti nanti. Aku macam errr... terkelu. TAK NAK! Sebab aku nak manfaatkan cuti aku kt sini dengan melakukan aktiviti pengembaraan. Tapi emak memberikan 3 alasan yg agak kukuh untuk aku melawan permintaan nya. Aku merasakan yg emak rindu sebenarnya.

Aku baru nk pecah rekod, pelajar Negeri Sembilan tahun 2009 bertahan 3 tahun di Maghribi. Oh tidak mampu ku lakukan. Selepas nih aku mesti kene sibukkan diri mencari tiket murah.. Malas!! So, adekah aku akan meneruskan permintaan emak? Mungkin ade hikmah yg belum terungkai..

p/s: Kakak-kakak dan abang-abang ade jual tiket Malaysia murah x..? Tolong carikan kat travel agent...

3 comments:

hana szied said...

wa.....anga blik..yeyeye....!!de bli an tuk adik ak pape?

Sha-na.Szied said...
This comment has been removed by the author.
Sha-na.Szied said...

kau nak ape-ape hadiah from morocco ker?? wait au~