sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, November 4, 2009

BARU BERNAFAS

Biler first time bace emel Abg senior about rumah sewa ade wiyeless..hati berbunga-bunga segar. tidak sabar menantikan bayangan bahawa aku akan online everyday, every hour n second..tuk online..

MALANGNYA

Bile kami dtg ke umah senior, dimaklumkan bahawa internet tlh rosak. Entah di mne problem nye aku sendiri tidak menyiasat bersama..Aku agak tension kerna terpaksa menghabis 10DH=RM4 (2hours) semata-mata untuk online kt CC.

Tapi setelah hampir hampir 3 minggu berada kt umah nih, hari nih penantian yg sudah lame tertangguh telah berakhir. Org yg repair electric dtg ke rumah kami lalu mengesan ape kerosakan yg berlaku pd internet kami.. Diberitahu bahawa modem punca segalanya... Cis!
x gune punye modem.. (tp aku gune gak modem tu skng)..

Senior kmi menjemput Abg Asyraf untuk melihat keadaan yg berlaku..lalu dgn perasaan tanggungjawab, Abg Asyraf tlh merepair modem itu dah sekaligus conection internet bernafas kembali.. Alhamdulillah aku panjatkan syukur pada Allah. Lepas ni leh kol mak selalu, updates blog, cek emel, ym-ing...bla-bla-bla...hehe!!

p/s: hoi!! blaja la..................

4 comments:

Noor Hidayah Adzman said...

huhu...
pas nie leh r berYM ngn ko...
weyt...
best gak morocco...
cm nk p sne...
but should think back million times..
haha...
xde duit do mak cik...

Farah Imani said...

bernafaslah dengan jiwa mu..

semoga subur pesona cinta ilahi..

menghirup manisnya kembara menuju cintaNya..

Memang tidak kan lari dugaan yang akan terus jadi pengukuh jati diri..

manfaatkan peluang mu di sini..semoga terus kuat menuntut ilmu.jgn mudah putus asa...

salam ukhuwah berbunga cintaNya.

Sha-na.Szied said...

huhu
morocco best
jordan pon best..
klo ade takdir kite mst jumpe nti :)

Sha-na.Szied said...

wah kak farahh.. i must copy de text!