sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, October 4, 2009

MALAM YG TERCALAR

Petang tadi aku sefamily menghadirkan diri ker Open House rumah k.long Shelly.
Singgah plak ke rumah pak cik..tuk enjoy-rapat silaturrahim.
Hampir maghrib, kami balik ke uma mak ngah, solat..Maksu pon ade..riuh la sekampung..
After dat, emak terus decide tuk raye umah En.hanif, anak dowang Danish..Nurin. Miss all of them, lame sgt x jumpe even jiran setaman ;)
After tuh ak meneruskan beraye ker uma Mak Cik Ton plak. Alang-alang jalan ke kawasan taman, terus je la ann..Sampai tepat kul 11pm. kami pun bersalam dan balik. Kumpul : RM 20..

Eish melencong lak..tuh muqoddimah jer.

Lepas aku ke tandas td (sbb sebu perut makan-minum-melantak kt uma org).. aku terus decide nk on9 malam nih, just for YM. chit-chating..Mangse pertama adelah org yg aku x kenal..Cute_gurlz97 sbb bosan x der org yg menarik..dah bekenalan selame 10 mins..

Aku terus click pada nama bella_ardilla akk yg tggl di German .. aku nk tau khabarnye..
aku excited!
Lalu aku mulakan perbualan kami.. ia disambut baik.. tp malang nya bila aku mula masuk ke topik "tu" dia mula x senang duduk.. dia anggap yg aku nk hina-caci dia. dia anggap aku bongkak-sombong-belagak pandai-perasan bagus... kenapa?!

Yer, mungkin sbb cara aku entertain die..but, aku seriously x bermaksud tuh!! As the solution, dia tros sign out.. Err!?!! Byk kali ler aku mintak maaf, tp kate-kate aku dibiarkan macam angin taufan tiup atap rumah..

Kak, klo akk bace blog nih...Eila nk mintak maaf secara batin, ila x mau ila belaja x senang, sbb ade org masih marahkan ila...kak, ila mintak maaf kak.. kalo masih ade tercalar di hati akk...

Korang sume, aku minta maafkan kesalahan aku before korang lelapkan mata. Aku juga maafkan salah silap korang..Yerla, kita tatau yg adekah kita still alive esok??
Sekian tuk hari nih.....

No comments: