sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, September 1, 2010

Program Ramadhan Di TV, Dapat TOPUP Iman & Ilmu

Jom share ape yang korang tengok time bulan poser nih??? Walaupun tinggal seminggu lebih je lagi nak poser..korang masih ade peluang untuk spend sedikit masa dengan rancangan2 TV yang aku syorkan di bawah ini.

Disebabkan cuti yang berpanjangan..Lepas solat subuh, ngaji..Aku bosan dok sorang-sorang di rumah. So, TV yang teman aku..hehe

Kalau korang perasan, jadual aku tengok tv, time petang2..sebab time pagi, aku sibuk buat kuih raya. Orang order.. Banyak~ So..time petang nih lah aku nak rehat dan tengok tv.
Tapi kalau pagi, aku buat jek kuih depan TV heheh..


TV1

Syahadah | Isnin-Jumaat | 6.30 ptg

TV3
Sirah Nabi | Isnin-Khamis | 9.30 pg
Pangkin Atuk | Rabu | 10.00 pg
Ular Emas | Isnin-khamis | 4.30 ptg
Masam Manis Ramadan | Isnin-Khamis | 5.30 ptg
Jejak Rasul | Isnin-Jumaat | 6.00 ptg

TV9
Primata Cantik | Isnin-Jumaat | 11.00 pg
Resipi Istana | Isnin-Selasa | 6.30 ptg
Tanyalah Ustaz | Isnin-Jumaat | 12.00 mlm

****

Program TV yang aku syorkan nih, semuanya ada pengajaran dan isi yang dapat kita ambil untuk topup iman dan ilmu..lepas tuh insya Allah, amalkan dengan ikhlas...

Hope korang spend time macam aku jugak.. Tak rugi tonton program2 yang aku tunjuk kat atas tadi ...Selamat menonton..

No comments: