sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, April 20, 2010

_+* contest : malam indah bersama joegrimjow *+_

20 APRIL 2010

Assalamualaikum to all blogger & readerz.
Catatan ini khas buat joegrimjow.


Funscrape.Com


Tanggal 20 April 1988, lahirlah seorang putera *twink-twink* yang hensem dan gagah.. dan pada abad ini putera tersebut dah membesar sehingga sihat, dan juga macho akibat bersantapan dengan ubat kesihatan Herbalife yang sentiasa berbekal di istana nya :D

Dan pada hari ini, 20 April 2010 genaplah umur si putera itu 22 tahun.. Kalau dilihat umur tuh besar jumlahnya. Maknanya sudah bertambahlah tanggungjawabnya sebagai seorang khalifah Allah di muka bumi ini. Sayugialah putera .. Harapanku, moga putera itu diberkati umurnya, bertambah amalan kepada pencipta-Nya.

Semalam penat daku menjelajah satu world nih, daku bertanyakan pada penghuni-penghuni world adakah mereka mengenali putera joegrimjow aka popular-blogger-with-high-comment-per-page (tipu sikit) ?? One quarter of them mengenali si putera itu. While the rest not. Most of them at Asia Tengggara. Daku memberitahu bahawa hari ini besday putera itu. Lalu mengharapkan sedikit ucapan *happy birthday* from them..dan record kat cameraku yang tidaklah berapa mewah ; )

So this is the result ..see it !




Sekian dariku. Salam penutup bicara..

Daku tidaklah kreatif. Tapi sengaja mencungkil bakat untuk merebut RM200 makan percuma menjadi friendly-blogger with you-all.

4 comments:

Jard The Great said...

hehe.. ok la tu.. berjaya tarik aku sbg pembaca dari blog die

joegrimjow said...

hoho
suka2
;)
sangat menarik
huhu

Sha-na.Szied said...

huhu mekasih Joe..
time nk posting ni.. blog mmg problem, sy sanggup suh kawan tolong publishkan..sedih sgt x dpt ikut term & syarat hoho (T_____T)

Sha-na.Szied said...

jard..hihi..

jard & joe..
mekasih jard..komen (:
byk lg kene bljar nih