sha-na.sziéd @ naeilahsziéd | Casablanca | étude islamique | 2éme année | échantez

komen | buat blog untuk sekadar menceritakan sesuatu daripada kehidupan seharian, bahasa yang digunakan seperti bercakap dengan kawan-kawan. kalau datang membaca, mesti bace dengan gaya bahasa yang betul. penulisan masih belum dewasa, sekadar ikut sedap hati dan mulut juga jari yang dibebaskan untuk menari di atas keyboard. amat mengharapkan respond dari "orang lame"..jika datang singgah, jangan lupe tinggalkan nota untuk di follow balik jejak korang . Big thanks!

ADA BANYAK GAMBAR-GAMBAR DALAM ENTRY DI BAWAH, KLIK GAMBAR UNTUK DILIHAT SEPERTI KANTA PEMBESAR, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU SUDI TINGGALKAN KAKI KAT SINI, LAIN KALI DATANG LAGI.•.¸¸.•´¯`•.¸¸.

Bace lagi, please
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, June 23, 2010

Lepas hangat di TV3 & RTM, kami fofulerr di TV Maroc pulak

Assalamualaikum kawan-kawan, lagi sekali bersama saya, Fafau & Wahid..Slot Panass! Zass..

Pada bulan dua 2010 yang lepas, kelibat pelajar Malaysia di Morocco dan Mesir telah disiarkan di televisyen Malaysia yang fofularr ; TV3. Dan juga dada-dada akhbar fofularr seperti yang aku entry kan di sini dan di sini kerana Menteri Besar Negeri Sembilan mengadakan lawatan ke sana..

Dan baru-baru ini juga, pihak melodi mendapat tahu bahawa pelajar Malaysia di Morocco lagi sekali mendapat perhatian pihak media di oversea tersebut. Semasa pelajar Malaysia sedang tekun dan khusyuk sekali mendengar ceramah Protokol di dewan INPT, Rabat, Maroc hinggakan ada pelajar pening dan muntah selepas program itu seperti laporan saya yang ini

Mereka telah didatangi sekumpulan pihak media dari TV Al-Qanaat Al-Oula TV 1eme Maroc . Pada masa itu pelajar Malaysia hanya khusyuk dan fokus pada penceramah. Mungkin pihak media Arab tu terpegun dengan kekusyukan pelajar Malaysia di Morocco. Lalu di setting up segala lampu dan kemera untuk menemu bual pelajar Malaysia :D

Shooting 1 Mei tersebut telah di udarakan di Rancangan 45, TV1eme. Siaran itu berlansung selama 10 minit, mari kita tengok.. :)

Bangga plak masuk TV "atas laut" @ oversea ..~ Jap!! Hati-hati, mereka cakap bahasa arab nih..hehe chekidout!!




amacam, ada can jadi macam fafau tak? ..doakan kejayaan kami sume di sini..

6 comments:

. . . said...

wah!!! bes2 blaja ataslaut... org kate jaoh jln byk pengalaman!!! elle nak rasa pengalaman 2!!!

Sha-na.Szied said...

hey alif, thx..mmg betul ;)

alif beljar kuat2 sampai terbang ke atas laut :)


thx kumen and follow ..:)

Ctnurkhijah said...

wah..syoknya dapat belajar kat tempat org...

Sha-na.Szied said...

[nhidayat]
sy nak panggil kamu ape yer..mekasih sangat follow dan kumen, sy pon foloow gaks. erm, nt tambah g tutorial k

Sha-na.Szied said...

[nurkhijah]
jom dtg cni :)
mekasih kumen..

Faiznur Ishak said...

wah..handal lah kalian..alfu mabruk alaiki..